Jorden snurrar som förut

2010-01-14 @ 15:56:46

"du borde vara väldigt nöjd med det här, man kan inte få bättre omdöme än sådär"
känns som min lärare har alldeles rätt i det - jag är väldigt nöjd med det omdömet! herregud, snacka om att bli mållös.. wihooooo :)

älskade att daniel tittade in en sväng innan jobbet förövrigt, även om jag inte hann träffa honom så länge
men varje minut räknas - o varje minut är fantastisk!

jag pratade om att garderoben behövde en genomkörare, tog tag i det åtminstone men måste erkänna att jag har gett upp nu.. tog mig igenom halva i allafall, nästan ;P haha. det får bli en annan dag helt enkelt, just nu stressar jag inte genom livet :)

lite OTH på det här kanske? great :)

happy girl? check


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0