Himlen måste sakna en ängel

2010-01-28 @ 14:47:54
fick för någon timme sen veta att jag ska sjunga två låtar på dopet på lördag
lilla barn o himlen måste sakna en ängel
hade aldrig hört nån av de låtarna förut, men nu tror jag att jag kan de båda två
såna gånger är det tacksamt att man inte har så svårt att lära sig nya låtar o texter :)
jag tycker förövrigt att det ska bli extremt kul på lördag!

klockan är 14.45 = älsklingen slutar jobbet = han är äntligen påväg hem :)
wihoooo
då ska vi laga mat, o sen blir det innebandyträning - första innebandyträningen på bra länge
jag längtar, men är lite smånervig på samma gång ;P
mest av allt hoppas jag att jag inte känner av hälsenan :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0