Finally friday

2010-01-22 @ 14:49:17
wihooo, äntligen fredag :)
för tillfället sitter jag i norberg, mamma ringde precis så hon o pappa är påväg hit nu
åker med de hem o gör mig iordning för en fredagsmysig kväll med flickerna <3
ska bli riktigt riktigt kul o jag ser fram emot det gaaaanska ordentligt :) även om jag förstås saknar hjärtat
kändes extra tungt när han åkte till jobbet i morse 5.30 o vi förstod att vi inte kommer att ses förrän i morgon!

idag har jag inte gjort så världsomvälvande grejer direkt, har städat lite
diskat, plockat, grejat o haft mig
duschat, varit till ica, ätit o ja.. jag har fått dagen att gå skulle man väl kunna säga :P

nu ska jag stänga ner det här o invänta bästa mamsen o papsen <3
mot beautytown

förresten så ska mamma ha ett grattis i efterskott, eftersom hon hade namnsdag igår!
grattis älskade mamma

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0