Back to work baby

2010-01-11 @ 14:42:42
klockan har passerat halv tre o jag har pussat älsklingen hejdå.. hans ledighet tar nämligen slut om bara några minuter! men jag är glad över att han pallrade sig hit innan i allafall :) <3

annars då? min måndag har bestått av plugg överlag.. ställde klockan på 9, tog en dusch o sen satte jag mig med marias uppsats. opponering på schemat i morgon så det är bäst att förbereda sig ordentligt :) blev klar innan daniel kom också så det kändes skönt.. nu ska jag bara läsa igenom min egen uppsats några gånger till så man verkligen kan bygga upp ett redigt försvar till i morgon ;P haha - förhoppningsvis kommer det inte att behövas, men man vet ju aldrig ;P

patti smith - because the night

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0