2010

2010-01-02 @ 10:04:52
jaha, då var det dags att lära sig att skriva det nya året också.. det kommer väl som vanligt sjunka in att det är 2010 lagom till midsommar eller så :P

vet inte riktigt vad jag ska säga om nyårsfirandet, men jag har åtminstone extremt fina människor runt omkring mig o jag fick en fantastisk start på det nya året <3

idag är det lördag, men det känns som måndag, eller åtminstone söndag. jag har precis skickat in min B-uppsats o det känns så himla skönt. nu får man bara hålla tummarna för att man blir godkänd o slipper komplettera :) jag ska kila iväg till fagerstahallen lite senare, för både daniel o malin spelar GM-cup idag - i samma lag också i might add, great!

sen är det kväll o jag vet redan nu att den kommer bli svinbra

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0