Vilket skämt!

2010-02-25 @ 09:16:51
shit vilket skönt slut på kvällen det blev igår
svenskt guld i stafetten, man kan ju inte annat är röras i hjärtat! :) sjukt bra
annars tog vi det bara lugnt igår, kurerade oss o andades
<3

i morse gick jag upp samtidigt som daniel åkte till jobbet strax innan 5.30, dukade fram frukost o satt mig framför tv'n för att kolla på kvartsfinalen mellan sverige o slovakien.. det var ju ganska onödigt eftersom det visade sig att det svenska laget var ett stort skämt.. utslagna redan i kvarten = inte okej!

efter matchen så satte jag mig o skrev klart fältuppgiften, känns skönt att ha skickat in den såhär pass tidigt, då kan jag bara ta det lugnt o ladda inför redovisningen som är kl 13. skönt
jag mår förövrigt bättre idag, även om jag fortfarande känner mig ganska krass, men det går åt rätt håll som man brukar säga o det är ju alltid positivt :)

ska ta o klä på mig o traska ner till ica o handla lite
men först ska jag se när hellner & co får sina guldmedaljer :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0