Uppstyrning.nu

2010-02-09 @ 13:17:10

helt klart!
tänkte ta mig en härlig dusch för att sen styra upp mig lite, då kanske man blir människa igen liksom
föredrar nämligen människan framför pluggdjuret ;P
ska försöka hinna diska lite också innan hjärtat kommer hem, diskar man ofta hinner bergen inte bli lika höga
jodå, även jag kan vara ganska klyftig ibland - även om just det här kanske mest bara är ganska mycket vardaglig logik
ska ta o ringa mamma en sväng också, men sen så.. sen blir det duschen :)

det ska förövrigt bli riktigt kul att se tjejerna spela viktig match mot lindesberg i fagerstahallen ikväll

självklart skulle man vilja vara med, men jag är galet taggad ändå! :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0