Trött onsdag

2010-02-24 @ 08:24:25
jössemig vad kul det var igår, tokmysig tokhärlig o toktrevlig tisdagkväll - helt klart!
daniel har en fantastisk familj o jag trivdes som fisken i vattnet :) var så glad över att mamsen o papsen var där också - jag älskar er!
var dock trött som en gnu när vi kom hem o trots att jag somnade på stört o har sovit som en stock hela natten så är jag fortfarande huuuur trött som helst
idag är en såndär dag när man verkligen inte känner för att plugga, men vad gör man?
det är ju inget man bara kan välja att strunta i liksom.. man får ta tag i´t o hoppas att det flyter helt enkelt

jag måste nog erkänna att jag har blivit ganska så förkyld, it sucks!
hatar att vara krasslig o hoppas helt enkelt att det blir bättre snabbt..

seminarie nu
godmorgon - vänd håll!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0