Snart träning

2010-02-02 @ 17:04:47
var det nå skönt för själen att få träffa hjärtat en sväng innan han var tvungen att jobba idag igen eller? typ ja!

jag håller på o bakar, kastade ihop kakdeg för ett tag sen - o eftersom den skulle stå kallt i ungefär en timme så passade jag på att äta medan den timmen gick förbi. o efter maten så tog jag fram degen igen o klickade ut den på plåt innan jag tjoffade in den i ugnen - o där är vi nu
jag är mätt o baket är i ugnen, bra planerat tess - wihooo :)

om en stund är det dags för lite träning, blir gymmet för min del idag
sen blir det hem o duscha, kolla på mästarnas mästare o baka lite till :)

sa jag förresten att det var skönt för själen att träffa hjärtat? skit samma, jag kan säga´t hur många gånger som helst! :D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0