Skönsång deluxe

2010-02-03 @ 10:56:57
i morse vaknade jag upp av riktig skönsång faktiskt ;D mamma, pappa o malin klev in i mitt rum o sjöng åt mig bara mig, tihi.. är dom bäst eller? skulle tro det va :)

kom ner o möttes av blommor o presenter, o jag är så oerhört glad o tacksam för det jag fick
men mest glad o tacksam är jag över att ni är de människor jag har omkring mig <3
jag älskar er

har haft seminarie nu på morgonen o det gick bra
skönt att ha det avklarat, nu ska jag bara njuta av att jag har blivit 22 ;D haha

farmor - tack! jag är så glad att du läser min blogg.. jag hoppas att ni har det bra o att ni trivs riktigt riktigt ordentligt bra i lägenheten. saknar er! ett skepp kommer lastat - med tusentals stora kramar!



nu ska jag invänta älsklingen som ska komma hit innan jobbet :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0