Quick update

2010-02-01 @ 17:23:29

hej, nu har jag varit sådär dålig igen - blir lätt så på helgerna har jag märkt ;P

dopet i lördags var jättefint o det gick helt ok att sjunga de där två låtarna. allt folk har sagt så himla mycket fint o jag kan inte tacka tillräckligt för alla fina ord o allt beröm jag får hela tiden! tusen tusen tack <3
dante är söt som socker o eves text var gudomlig, jag är glad över att ha fått varit med o jag är extra glad över att daniel konstant var vid min sida :)

kvällen spenderade vi med tacopajs-rester från i fredags o godis framför robinson-finalen = hög mysfaktor, mycket hög!

igår var det söndag o det kan ha varit den gosigaste söndagen på länge.. tokbra morgon, fika uppe hos hjärtats mormor o morfar, vidare till beautytown för mat hos mormor tillsammans med mamma pappa o malin, festplanering, kvällspromenad o allmänt kvällsmys - allt i daniels sällskap, då kan det inte bli annat än bra!

klockan börjar närma sig 17.30 o jag sitter i soffan o väntar på att matchen mellan rönnby - falun ska börja.. egentligen skulle jag ha varit påväg till kungsör för att heja fram tjejerna till seger, men jag känner mig krass o stannar därför hemma istället o håller tummarna för att det bara är något tillfälligt..

utöver det längtar jag redan efter daniel, han jobbar eftermiddag den här veckan o då blir det genast mycket knivigare att hinna ses. men vi tog vara på denna morgon o hoppas på att hinna ses åtminstone fem minuter i morgon igen :) gud så jag älskar dig hjärtat.. helt obeskrivligt!


Kommentarer
Postat av: Bernthedvig

Interesting. No more comment :)

2011-05-09 @ 15:19:53
URL: http://bernthedvig.blog16.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0