Plugg, röj, pump

2010-02-04 @ 15:13:49

gud vad härligt det var att få vakna upp bredvid hjärtat i morse, goding!! <3
vi har haft en mysig förmiddag, men nu har han åkt iväg till jobbet för att avverka det sista passet för den här veckan.. skönt för honom att ha fredag redan idag :) själv lär man ta sig förbi torsdagen först ;P

ska ta o röja undan lite på rummet, plugga o trixa med min nya kamera som jag fick igår :)
o sen avrundar jag kvällen med lite träning - kör lite bodypump ikväll tänkte jag, eftersom innebandy tydligen inte fungerar för min kropp just nu.. ska bli roligt, var längesen jag var iväg på pump nu faktiskt :)

måste bara tacka än en gång för alla gratulationer igår, var över 100 pers som grattade på fejjan liksom, hur härliga är ni inte? tusen tusen tack :


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0