I taket lyser stjärnorna

2010-02-15 @ 13:28:27

måndag o återigen en ny vecka framför varje människas fötter
jag ställde klockan tidigt i morse o är bra nöjd med det såhär i efterhand, även om jag var otroligt trött precis när klockan ringde
har kollat på föreläsning o kollat igenom alla uppgifterna till på onsdag
har även försökt få lite struktur på det jag ska göra på förskolan i morgon, så det känns som jag är i fas som vi brukar säga på paradiset ;D haha

jag o hjärtat kollade på i taket lyser stjärnorna igår kväll, jag hade aldrig sett den förut men kommer förmodligen absolut att se den igen.. det var jättebra, men jättejobbig! jössemig.

jag var iväg till ica för en liten stund sen så nu ska jag plocka undan lite av mina grejer innan jag börjar förbereda köttbullarna ;D tänkte nämligen introducera de grekiska med jägarsåsen för älsklingen idag :)

jonna: tack för din kommentar jonna, jätteroligt :) skjortan fick jag i julklapp, men har för mig att jag har fått höra att den är från carlings ;D

sandy: jag saknar dig också!!! <3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0