I can´t keep it in

2010-02-11 @ 10:15:46
godmorgon. jag har setat på genomgång/föreläsning (kalla det var du vill) från 8.30, men nu när det är färdigt så är torsdagsplugget det också :) jag var nämligen duktig o gjorde klart allt igår kväll, wihooo

så nu ska jag börja röja lite, packa med det som ska med till beautytown o sådär
känns som det kommer vara fullt ös ganska konstant idag, en hel del sånadär smågrejer som ska fixas o grejas
men fullt ös gör mig ingenting, verkligen inte idag! för när det är fullt ös så brukar dagen gå ganska snabbt, o idag är det en bra grej, för med tanke på att jag inte kommer se hjärtat förrän kl 15 i morgon så får gärna torsdagen svepa förbi i 180 ;P

Kommentarer
Postat av: Jana

Setat?? Viktigt med Fagerstamål :D

2010-02-18 @ 16:13:57

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0