Hur många termosar?

2010-02-06 @ 19:44:30

hyvens trivsam gårdagskväll o hyvens trivsam lördag ska ni veta
jag o daniel provade på ett helt nytt recept o det blev extremt gott så ni må tro vi har gottat oss :)
o efter det så kom finaste svärföräldrarna upp hit, de hade med sig kladdkaka, termos o verktygslåda så när man lägger till det faktum att sällskapet var fenomenalt så förstår ni ju själva att vi har myst en hel del av tillvaron ;D
lars-erik hjälpte oss att få upp hatthyllan nu också så nu är hallen gaaaaanska toppad ;P

kyckling lagd på knaperstekt bacon, purjo o champisar gratinerad med en röra på grädde, soja, italiensk kalvfond, timjan, basilika, oregano o paprikakrydda - o så lite potatisklyftor tillsammans med redigt god sallad. mumma!

melodifestivalen drar igång ikväll, om nu någon skulle ha missat det
egentligen så blir jag mest bara småirriterad över melodifestivalen nu för tiden, men det hör ju liksom till att man ska titta.. det tyckte både carina o jag ;) i år tror jag dock att jag skippar den här 'tess hissar o dissar melodifestivalcirkusen' faktiskt, o hoppas helt enkelt att ni känner er ok med det ändå :) har ju kört med det de senaste åren så jag får väl tacka för alla fina kommentarer jag har fått kring det tidigare :) tack.




hoppas ni får en trevlig lördagskväll, kram från oss :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0