Gårdag & sovmorgon

2010-02-18 @ 10:08:28
skönt skönt skönt!
det var ganska full fart igår med redovisningsseminarie o diverse andra saker
tog tag i vårat gigantiska diskberg, förberedde maten o plockade undan lite av mina kläder som jag tydligen staplar på hög :P
jag o älsklingen festade till med himmelskt god fajitas efter hans jobb o sen så spenderade jag kvällen med min fina mamma o svärmor på tupperwareparty ;D var faktiskt riktigt trivsamt :)
kom tillbaka ganska precis kl 21 så då kröp vi ner framför tv:n o kollade på OS
vi kan väl lite snabbt konstatera att nej, även om ferry o kalla lyckades vinna ett guld var så är sverige fortfarande typiskt svenskt.. det åks ur när man har solklar medalj, eller så kommer man helt enkelt bara fyra
(otäckt som tusan med anja dock, uschamig!)

idag är det torsdag o jag tänker enbart ta det lugnt o stilla, åtminstone under dagen
ikväll tänker jag träna bodypump, känner mig redan ganska laddad faktiskt - ska bli svinkul :)
tog lite sovis idag så jag har i princip precis ätit upp min frukost
ska ta mig ner till ica en sväng, det är väl ungefär de enda planer jag har för dagen, skönt va? :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0