En tur ner i drivan?

2010-02-26 @ 10:27:08

redovisningsseminariet gick bra igår, även om det drog ut på tiden med en hel halvtimme
jag fick redovisa mitt som typ nummer tre eller nåt så det var skönt, då kunde man koppla av resten av tiden o bara lyssna på de andra utan att behöva sitta o vara nervös över sitt eget :)

jag o älsklingen gjorde våfflor igår, kan det ha varit gott eller?
kan inte komma ihåg när jag åt våfflor sist, eller jo - det var ju igår!
haha, lågt tess - extra lågt ;P

efter maten tog vi oss en härligt uppfriskande promenad, kände att det var skönt att komma ut lite efter att ha setat inne som en bulldeg hela onsdagen o torsdagen.. passade på att ge daniel en tur ner i snödrivan också - skrattade ganska gott åt det ;D tihi

blev os o mys resten av kvällen bara, gosigt :)


i morse tog jag lite sovis.. vaknade ganska precis kl 9 vilket betyder att jag fick ganska precis 11 timmars sömn

det var välbehövligt känner jag, nu mår jag mycket mycket bättre :) bara min täta näsa som är kvar nu tror jag :P

 

åt god frukost o tog sen tag i disken

nu ska jag fortsätta med storstädet här så jag hinner färdigt innan hjärtat kommer hem ;D

 

peppar upp mig lite med black eyed peas - meet me halfway
works every time! :)
 


Kommentarer
Postat av: Didrikmarlene

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-06-01 @ 16:25:06
URL: http://didrikmarlene.blog16.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0