Effektivt idag igen

2010-02-10 @ 14:43:58

sådärja, nu är snart älsklingen påväg hem igen - great som tusan :) <3

förstår inte vart den här dagen har tagit vägen.. hade det där seminariet till 10.30 som sagt, sen gick jag bara ut en snabbis o andades. gick upp igen, stoppade i mig lite mat, pluggade lite till, traskade iväg till ica o nu har jag pluggat ännu mer. känns som jag har fått en del gjort idag liksom, skönt! skickade nyss iväg ännu ett reflektionsprotokoll också förresten, wihoooo.. :)

nu ska jag vrida på spotify o ställa mig vid disken tills daniel kliver in genom dörren

 

måste förresten påpeka att jag börjar hitta ganska bra i norberg nu, trots mitt förskräckligt förkastliga lokalsinne.. jag ger mig själv en upptumme för det faktiskt ;P


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0