Deep below it burns

2010-02-12 @ 14:01:32
det har seriöst pågått nedräkning från igår morse kl 5.30 när hjärtat åkte till jobbet, o nu är det bara en ynka timme kvar till han är här.. wihooo :)

seminariet i morse gick jättebra, känns som det blir klarare o klarare för varje gång, vilket är skönt
skönt var det däremot inte att sitta o traggla seriös matte i konstant 2½ timme, snacka om hjärnkok liksom
så tog mig en liten promenad med märta när jag var färdig - great :)

nu har jag hållt på o packat o plockat o grejat så nu tror jag nog att jag är ganska redo
bara älsklingen som fattas då som sagt

himla skönt med fredag va? det skulle jag vilja påstå ja :)
shit, jag är helt övertygad om att det här kommer bli en fullkomligt fantastisk o toktoppad helg <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0