Dassiga o sargade

2010-02-20 @ 14:47:55
happ, vad ska man säga? jag hade väl definitivt kunnat må bättre en lördag som denna
vaknade upp med huvudvärk o efter att jag o älsklingen hade ätit frukost så slog det till rejält
extrem huvudvärk, yrsel o trött i hela kroppen - ganska opeppade känslor överlag, extra opeppat en lördag!
ikväll skulle det ha varit lagfest, den har varit planerad hur länge som helst, men det blir inget för mig alltså
o älsklingen kom hem från jobbet igår med ett sargat knä så ja, vår helg blir inte särskilt fartfylld
men idag firar vi våra två månader i allafall o det sätter ju åtminstone lite guldkant på tillvaron
så idag tänker vi bara äta gott o titta på os

jag älskar dig mer o mer för varje dag som går älskling
du är så obeskrivligt rätt för mig <3

till tjejerna vill jag säga: ha så kul ikväll!! <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0