Alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 16:00:19

alltså jag vet inte vad jag ska skriva, seriöst
om det var superfredag i fredags o superlördag igår, så är det definitivt supersöndag idag
superhelg all over liksom!
det är säkert skit-tråkigt att läsa nu för tiden, för det känns som jag bara maler på om hur ofantligt lycklig jag är, men det kan liksom inte hjälpas, för jag fullkomligt älskar min tillvaro - älskar mitt liv!
jag har världens finaste familj o är så lycklig över att den har utökats med ännu fler hjärtan, jag kan verkligen inte beskriva hur jag mår just nu.. idag o alla andra dagar!

KÄRLEK
det är titeln på mitt liv

en dag som denna vill jag passa på att skicka extra många kramar till alla mina fina vänner
o överflödigt med kärlek till alla jag bryr mig om
mamma, pappa o malin skulle kunna få ett eget inlägg som täcker hela sidan, för jag vore ganska vilsen utan dem.. jag älskar er så otroligt mycket, fullkomligt o helt utan gränser. tack för allt ni gör för mig <3


älsklingen o jag har varit på långprommis idag, säkert en hel mil.. vädret är helt oslagbart o dagen har varit helt perfekt

stod ett paket o väntade på mig när vi skulle äta frukost i morse t.ex. hur ofta händer det liksom? :) han är väl bara för go <3

vi åt ordentligt o så bylsade vi på oss o gav oss ut.. mötte upp mamma o pappa på byn o kollade på målgången i engelbrektsloppet.. sen kom malin o marcus också o så bjöd mamsen o papsen oss alla på fika inne på elsas.. trivsam söndag som ni hör :)

nu håller vi på o fixar till oss lite så blir det mys resten av dagen o kvällen :)

 


gårkvällen var ju förresten toppad den också.. tjejernas match hade kunnat slutat bra mycket bättre, men spelet var grymt, precis som min älskade märta..

bättre gick det däremot i västerås för rönnby o lill-killen som tvålade dit serieledarna med 6-3 :) great! jättekul.. jag o älsklingen åt gudomlig mat på gränden också förstås o sen njöt vi mest bara av innebandy i gott sällskap av svärföräldrarna, tobbe o susanna.. tokbra!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0