25 år

2010-02-23 @ 06:44:02

vad är det för en dag?
är det en vanlig dag?
nej, det är ingen vanlig dag
för det är hjärtats födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!


grattis på 25årsdagen älskling, kan knappt vänta tills du är hemma igen :) <3


ställde klockan på sju i morse, för på så sätt tänkte jag att jag skulle hinna få en hel del gjort

men efter daniel åkte till jobbet så kunde jag inte somna om - förmodligen för att jag är lite uppspelt över vad det är för dag idag ;P haha

låg kvar till strax efter sex innan jag gick upp o gjorde iordning frukost

så nu är jag mätt o belåten - o redo att ta tag i tisdagsplugget

 

godmorgon


Kommentarer
Postat av: Alvinanja

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-10-26 @ 11:34:41
URL: http://alvinanja.blognd.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0