Världens mest underbara

2010-12-30 @ 08:59:56
hej kära vänner
nu är det en vecka sen sist, men jag tror nog att ni förstår att man gärna spenderar julhelgen på andra ställen än framför datorn :)
hursom så har jag haft världens mest underbara julhelg o även om jag skulle vilja så skulle jag aldrig kunna förklara, så därför låter jag bli att ens försöka
älskade att daniel o jag firade julen tillsammans med de vi älskar o jag är överväldigad över de otroligt många o fina julklappar jag fick

idag är det i princip dan före dan igen, men ändå inte
i morgon är det nyårsafton o jag ser verkligen fram emot det
det känns uppstyrt o spännande :)

just nu sitter jag o väntar på jossan, vi planerar att göra klart examensarbetet ordentligt idag
o ikväll blir det middag på kapellbacken med mamma, pappa, malin, marcus o älsklingen
ska bli såååå mysigt :)

nästa gång vi hörs är det 2011 - tiden går fort
mitt 2010 har varit fullkomligt underbart, förmodligen topp 3 bland de bästa åren i mitt liv 

puss o kram

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Du har väl inte missat att du just nu kan vinna ett presentkort på 3000 kr i min blogg? Kika in vetja ;)

2010-12-30 @ 09:52:58
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: zaida

God morgon ! ;)

2010-12-30 @ 10:48:14
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Lucke

Godmorgon, planer för dagen? :P

2010-12-30 @ 12:15:48
URL: http://modegrabben.devote.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0