Jag älskar dig!

2010-12-20 @ 19:22:19

efter att, på order från hjärtat, ha varit hysat inlåst på toaletten en stund så plingade det till i min telefon:

är du klar älskade ängel? om du är det så skriv JA, sen kan du öppna dörren när du hör musiken. jag älskar dig <3 kyssar"

"ja det är jag", skrev jag tillbaka

"okej, då följer du bara ljusen som leder vägen när du hör musiken <3"

jag öppnade toalettdörren o möttes av stearinljus efter stearinljus - sammanlagt ca 50 stycken
till ljudet av "våran låt" så följde jag den väg han gjort som i slutet symboliserade ett stort fint hjärta
där satt han, min prins o sa att han ville dela resten av livet med mig
ungefär då brast jag av lycka
när han sen plockade fram asken o öppnade locket så fick jag se de allra mest perfekta ringarna
när han sen satte ringen på mitt finger så hade jag redan fällt hur många tårar som helst o mina leende mungipor nådde örsnibbarna när jag sa det mest klara "JA" som nånsin uttalats :)

(att fotografera ett ögonblick o en känsla är i princip omöjligt o stämningen går aldrig att fånga på bild, men om man tänker bort blixten o bara fokuserar på ljusen så hoppas jag att ni åtminstone kan få en liiiiten känsla av vad jag fick uppleva ikväll)


        






det har gått 3 timmar sen ringen hamnade på mitt finger, precis som på hjärtats
o jag tittar på den varannan sekund, minst
jag är så barnsligt lycklig!

daniel, du är det bästa som någonsin hänt mig o jag är så galet kär i dig att du aldrig nånsin kommer kunna förstå
jag värdesätter varje dag med dig, varje timme, varje minut
jag älskar dig, du gör mig hel

för exakt ett år sen blev det vi
forever, for always and no matter what


Kommentarer
Postat av: Ester

underbart!!! Grattis till er!

2010-12-20 @ 20:49:54
URL: http://trollensmamma.se
Postat av: J

Jisses!! Fick tårar i ögonen. Gud så fint! Du är värd all lycka vännen, STORT Grattis! KRAMAR

2010-12-21 @ 21:03:00
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindberg

Grattis! Romantik på hög nivå!

Ps, gillar din alltid positiva blogg :))

2010-12-21 @ 21:36:35
URL: http://myhappyheart.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0