Update!

2010-12-13 @ 08:43:10

godmorgon kära ni
nu är det nästan en vecka sen sist o det har verkligen varit fullt upp sen dess
jag o malin var till västerås o julshoppade i onsdags, vilket var uuuuurmysigt
o i torsdags spenderade jag hela dagen hos jossan där vi skrev på examensarbetet o fika med resten av tjejerna
eftersom daniel jobbade eftermiddag förra veckan så var han ledig i fredags - något som vi tog vara på genom att åka till västerås o handla julklappar
vi var där precis hela dagen o kunde njuta av att vara julklappsklara när vi kom hem (= det ligger en ganska stor hög av julklappar här nu!)

i lördags var vi + mamma o pappa bjudna till norberg på middag o det vart riktig succé
så himla roligt :)
igår var det söndag o det var garanterat en av de mysigaste söndagarna någonsin
vi startade morgonen med adventsfrukost o längdåkning i 20 minus
sen koka vi gröt innan vi satt igång med städningen o röjningen
pausade lite för handling o käk innan vi fortsatte med städning o lussebullsbak
avslutade kvällen med övermysigt adventsmys o uppsättning av klockor o väggord

bilder kommer förhoppningsvis under veckan :)

nu är det måndag igen o jag har startat veckan med lucia på förskolan, det är såååå fint :)
men nu är jag hemma igen o sitter o väntar på jossan som kommer hit när som... examensarbetet tar sig, förhoppningsvis är vi hyfsat klara när veckan är slut :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0