Piffa till din tändsticksask

2010-12-03 @ 09:35:41
idag känner jag äntligen att jag mår bättre, så idag tänker jag faktiskt ge mig ut på en promenad
även om det snöar extremt mycket just nu så har den friska vinterluften övertaget
jag har saknat den

har varit så pyssling-sugen den här veckan så nu har jag faktiskt gjort slag i sak o pysslat lite
gjorde vår stora tändsticksask lite julfin på både fram- och baksidan :)





är lite sugen på att baka också så jag tror minsann jag ska kika igenom skafferiet o se vad vi har för nå
har jag tur så finns det ingredienser som kan blandas ihop till nåt bra

har piffat upp jullistan på spotify också, wihoooo
slår på´an nu o låter den gå till ikväll ;D

Kommentarer
Postat av: Linn

Tess, du vill inte lägga ut spotifylistan? Jag skulle behöva en bra jullista så jag kommer i stämning nu när julen närmar sig : ) Kram

2010-12-03 @ 15:16:41

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0