Mys fram till jul :)

2010-12-17 @ 08:23:01
vilka dagar det har varit
jag har fortfarande inte insett att jag faktiskt har fått jobb o att jag börjar direkt efter nyår
man har liksom slitit som ett djur i 6½ år för det här o nu ska man få börja jobba med det man vill, innan skolan ens är slut
att jag skulle få jobb just den här tiden har jag alltid önskat, men aldrig riktigt vågat drömma om
men nu är det verklighet o jag ler... konstant!

igår blev jag o jossan dessutom klara med examensarbetet
det kommer förvisso bli massa småpill o sånt som hör till när man skriver ett stort arbete, men helheten o innehållet är färdigt o det landade på 51 dataskrivna sidor... inte trodde jag att vi skulle kunna åstadkomma det inte ;P haha

från o med nu tänker jag mysa fram till januari
idag är det fredag o jag ska handla lite bakingredienser o tillbringa kvällen med innebandykik i ramnäs med hjärtat
i helgen blir det julbak, julmys o julstök o på måndag firar vi ett år jag o daniel
godingen har tydligen tagit ledigt från jobbet o sagt åt mig att jag inte får boka upp mig på nåt
det gör mig nyfiken på vad han har hittat på för nåt :P
sen är det liksom bara tisdagen o onsdagen kvar innan det är mys-dagen-innan-julafton som jag älskar så otroligt mycket
sen är det jul... jul, jul, jul! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till jobbet! Och skönt att äntligen vara klara med arbetet!

Hoppas allt är bra! Julkram!

2010-12-20 @ 12:39:02
URL: http://fidelido.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0