Klockan är 8.30 o jag har typ varit vaken i 5½ timme redan

2010-12-01 @ 08:29:48

jag har sovit som en kratta i natt.. legat o vridit o vändit sen klockan var 3 i natt o efter att ha gjort ett sista försök när hjärtat åkte till jobbet fick jag nog o gick upp
då var klockan inte ens 6
jag satte mig o skrev på examensarbetet istället o har precis skickat iväg massa sidor till jossan
nu ska jag dock försöka få mig lite sömn igen, för annars kommer jag inte orka med den här dagen
jag tillhör inte den skara av människor som kan klara av att vara vaken från 03.00 till typ 22, nej jag behöver mer sömn är så

önskar att huvudet kunde ge med sig, blir rastlös av att vara sjukling
håller förövrigt tummarna för syster som kör halkan idag


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0