Happyface... dubbelt happyface!

2010-12-15 @ 19:52:44

happyface nummer ett kom vid 9.30 i morse när babysis ringde o berättade att hon klarade uppkörningen
"gissa vem som har körkort" var det första hon sa när jag lyfte luren... jag tvivlade inte en sekund på att hon skulle klara det, så himla duktig :)
världens största grattis till dig malin, är så stolt över dig o älskar dig så obeskrivligt

happyface nummer två kom två timmar senare när jag fick veta att jag har fått jobb!
fattar ni? helt sjukt.. en månad kvar på skolan o jag är fast anställd från första januari
det trodde jag bannemig inte när jag vaknade i morse inte ;D haha
vart totalt hyperchockad när det ringde i min telefon o jag hörde en röst säga "vi skulle så väldigt gärna vilja att du börjar jobba som förskollärare hos oss från första januari"
chocken gjorde att jag sa att jag var tvungen o tänka lite, men jag ringde upp ganska snabbt igen o sa ett klart rungande JA
så nu ni, nu är det arbetslivet som väntar o jag är grymt laddad... o lycklig!! :)

tack alla snälla som har grattat mig idag

hjärtan åt er


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Det är ju heeeelt sjukt gumman! Vi har verkligen lyckats båda två. :-)

Vad glad jag blir för din skull min vän!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Massa massa kramar till dig!!!

2010-12-17 @ 17:49:55
URL: http://idamarieo.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0