Ett moln av lyckorus

2010-12-21 @ 09:44:26
jag svävar på moln o lever i lyckorus
tänk att det här händer just mig
ibland får jag nypa mig lite för om man börjar tänka på allt bra som händer så är det helt galet att det är verklighet :)
om några timmar ska jag iväg till "jobbet" - är sååå underbart att äntligen få säga "jobbet" :)
då ska vi gå igenom sånt som ska gås igenom, o så ska jag förmodligen få vara med lite på min avdelning ett tag
ska bli riktigt kul
daniel jobbar eftermiddag den här veckan så egentligen skulle vi ju ha kunnat mysa hela morgonen, men dessvärre var han tvungen att vara med på ett möte på jobbet
men förhoppningsvis hinner han hem en snabbis innan jag ska iväg till mitt :)

under tiden sätter jag mig o pysslar lite
......o ler förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattiskramar och ett stort LYCKA TILL!

Farmor o Thore

2010-12-21 @ 22:22:52

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0