Det skapar panik hos mig

2010-12-04 @ 11:51:19
jag känner mig extremt besviken o irriterad just nu
eftersom jag kände mig bra igår så bestämde hjärtat o jag att vi skulle ge oss ut i längdspåren nu idag
så det gjorde vi, o det kändes inte bra!
fick ingen luft alls, kändes sådär som när jag kan få astma-attacker ibland o hjärtat liksom gör ont på nå vis
då blir jag rädd o får panik, vilket i sig inte gör saken bättre
så vi fick lov att strunta i att åka hela varvet o jag är så himla irriterad över att det inte släpper
förhoppningsvis berodde det väl på att man ansträngde sig utomhus, vilket kanske inte är världens mest birghta idé när man legat sjuk en vecka, men ändå.. det är ju så kul att åka skidor!
men som sagt, får hoppas att det bara berodde på den kalla luften

gårdagen var i allafall överväldigande mysig
o det ska den här dagen också bli

jag älskar dig daniel
tack för att du finns för mig

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0