Dan före dan!

2010-12-23 @ 07:37:11
godmorgon kära ni o tusen tack för alla gratulationer (på telefon, fejjan o bloggen)
jag är uppe med tuppen idag för idag ska julskinkan fixas
den ska va klar innan daniel åker till jobbet vid 14 så jag stoppade in den i ugnen ganska så precis vid 7
har aldrig gjort julskinka själv förut så det här lär väl kunna bli intressant ;P

i morgon är det julafton o precis som när man var liten så har man en spännande känsla i precis hela kroppen
det här med jul kommer nog aldrig gå ur mig, jag är som jag är liksom o jag avgudar julen
känner mig alltid som barn när det vankas julafton o jag är precis sådär uppspelt som man var förut när man liksom vaknade vid 4 o var klarvaken o bara låg o stirrade upp i taket o lyssnade om man skulle höra tomten ;P
i morgon blir det även första julen som jag o daniel firar tillsammans = det gör hela julafton ännu mer magisk <3

passar på att bjuda på lite random bilder härifrån såhär på morgonkvisten
ta hand om er allesammans o god jul!

        

lussebullsbak på gång


  

          

peppisbak :)

           

rocky road o fjärde advent



klädde vår fina gran

           

jag bara älskar att slå in julklappar
, o jag låter det ta den tid det tar ;P


KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina.p

mysiga bilder (: skicka lite julkänsla hitåt oxå . kram

2010-12-23 @ 08:22:08

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0