Äntligen frisk

2010-12-06 @ 21:37:43
det svider lite varje söndag när man inser att helgen håller på att ta slut, gårdagen var inget undantag
helgen har varit så omåttligt underbar att jag inte ville att gårdagskvällen skulle ta slut
men det gjorde den o idag är det måndag igen

jag o jossan har knåpat med examensarbetet idag igen o det tar sig verkligen
är så himla skönt när man ser att målet närmar sig mer o mer för varje dag som går
idag skrev vi klart metoden o nu är det "bara" analysen o diskussionen kvar - helt crazy! :)

ikväll har jag äntligen kunnat träna lite på arena igen, är så himla roligt
var lite annorlunda pass idag - kul :)

hjärtat jobbar eftermiddag den här veckan så för tillfället är jag ensam hemma
ligger i soffan o slötittar lite på tv - att slötitta går hur bra som helst, vi har nämligen tidernas skönaste soffa ;D

i morgon är det tisdag = en dag närmare onsdag, en dag närmare fredag
<3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0