2a advent

2010-12-05 @ 15:01:15
gårdagen blev underbar, trots min frustration på förmiddagen ;P
vi åt god mat, mös o tog en lång gosig promenad i 20 friska minus-grader
vi överraskade mormor med ett kvällsbesök o avslutade kvällen i tv-soffan med lite candy
sen somnade vi ovaggat :)

i morse vaknade jag av att älsklingen kom in med frukost sängen till mig
han hade smygit upp tidigare o fixat iordning allt, o jag sov förstås som en stock o hörde inte ett smack
han är så himla go - världens bästa start på morgonen liksom :)

efter frukosten så åkte vi till norberg o hälsade på daniels mormor o morfar
o nu håller vi på o fixar till oss lite - vi är nämligen bjudna till paradiset på mat ikväll
ska bli så mysigt så :)

idag är det andra advent också gott folk
tänd ljus nummer två!

<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0