Vi håller tummar o tår!

2010-08-16 @ 10:01:59

ja gissa om vi gör!
vi var o titta på en lägenhet igår kväll o vi föll pladask båda två
vi vill verkligen verkligen ha den!
la bud på den så fort vi kom hem så nu blir det en jobbig väntan tills allt det här är klart
det fanns tydligen tre andra som också var intresserade så vi får väl se vad dom lägger för bud
en sak är dock säker, vi kommer inte ge oss i första taget inte ;)

gårdagen innehöll enbart roliga, underbara o mysiga saker
startade dagen med en mysig frukost med hjärtat, sen körde jag en rejäl omgång på gymmet
innan det var dags för Per-Ols/Skogs att spela säsongens första träningsmatch
jag var förmodligen precis lika laddad som daniel, (om inte mer ;P) o det var såå himla roligt att se dom spela
att de sen vann med 12-2 var ju bara en bonus ;P

efter matchen åkte vi hem till paradiset där mamma o pappa bjöd mig, daniel, malin o marcus på tacopaj
innan det var dags för lägenhetstitt
smarrigt som tusan förstås!

kvällen avslutade vi med filmmys o lägenhetsprat, vi kan bara inte släppa den - den måste bli våran! :)


om en stund kommer mamma o hämtar mig, tänker spendera dagen i beautytown tills daniel slutar

ska fixa lite grejer på stan, men framför allt ska jag säga hejdå till malin o marcus som åker till cypern senare idag

<3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0