Tack för dessa två!!

2010-08-01 @ 11:53:36
efter två veckors fullkomligt underbar, magisk o sagolik semester är vi nu hemma igen
vore det inte för allt regn o all blåst så hade jag kunnat vara kvar hur länge som helst
har varit så himla roligt att koppla av o bara ta tagen som den kommer tillsammans med mamma, pappa, malin, marcus o så min älskade älskade daniel förstås
är så himla lycklig över att jag får uppleva allt detta med honom
han är så otroligt mycket mer än jag någonsin hade vågat drömma om
daniel jag älskar dig, mer o mer för varje dag

måndagen för två veckor sen styrde vi kosan ner mot ystad o där stannade jag o daniel till lördagen
då åkte vi upp till varberg o slog upp tältet på apelvikens camping
på söndagen kom mamma, pappa, malin o marcus också upp - o fick passande nog tältplats precis brevid oss
klockrent :)
så på apelviken har vi varit till igår när vi packade ihop o åkte hem

vi har solat, badat, ätit, spelat minigolf, haft uno-turnering, löst korsord, spelat kubb med farmor o thore, ätit glass, varit på liseberg, ätit lite mer, shoppat o skrattat skrattat skrattat!

daniel har en vecka kvar på sin semester så den kommer vi njuta av så mycket det bara går
därför tänker jag inte lägga något större krut på bloggandet denna vecka heller, utan planerar att ta tag i det när han har börjat jobba igen o jag ändå är ensam hemma på dagarna
då ska jag försöka slänga upp några av de hundratals bilder som tagits dessa två veckor också, så håll utkik :)

jag mår så himla bra just nu
tack för två totalt älskvärda semesterveckor
älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tack Gumman!! :)) Ja jag skrev upp ditt namn och telefonnummer på en lista så förhoppningsvis ringer de dig och frågar om du vill komma dit. Man ärmodell för en dag i The studio i Västerås. Man tar med 3 ombyten var så blir man sminkad och stylad i håret utav personal där. Sedan tar de 60 bilder med olika bakgrunder och olika ljus. Därefter får man titta igenom bilderna och bestämma vilka man vill köpa. De man väljer får man på en skiva. Korten är ganska dyra tyvärr, men det är ju en rolig grej. Jag tyckte det var skitkul iallafall... :)).

Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!! KRAM

2010-08-01 @ 23:29:44
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0