Soffpotatis

2010-08-09 @ 11:03:56

den här veckan har nog varit bland de konstigaste nånsin
sjukdomarna o krassligheterna har avlöst varandra hos både mig o daniel, saker o ting har tappats bort (men tack o lov hittats igen) o grillar o billjus har pajat helt utan anledning
men nu är det ny vecka o vi hoppas att det vänder nu
daniels semester är slut o han är tillbaka på jobbet igen
jag är krasslig som tusan o helt fullkomligt slut så jag kommer förmodligen inte orka göra nåt vettigt överhuvudtaget idag
men jag håller tummarna för att det är bättre i morgon för nu är jag trött på att vara soffpotatis

mitt i allt detta så är jag dock överlycklig över den människa som jag får dela mitt liv med

jag älskar dig daniel


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0