Snart frisk!

2010-08-12 @ 17:51:45
nu börjar jag äntligen friskna till kära vänner, så hej!

har varit i fullkomlig dvala den här veckan, fullkomlig dvala - vet inte när jag var så otroligt krasslig senast
men nu tycker jag att det bättras. snart är jag 100 igen, kan knappt vänta
jag vill träna, vara ut, ta promenader med hjärtat, vara energisk o känna mig pigg - var liksom alltför längesen nu
till helgen är jag nog där, till helgen ;D

igår o idag har det varit bra dagar för då har jag åtminstone orkat vara uppe o umgås
igår gick jag o malin till mormor för att överraska henne när hon, mamma o pappa kom från finland
är så himla glad över att jag var där för ögonblicket då hon öppnade dörren till sitt nya hem hade jag inte velat missa för något - så otroligt underbart!
var skönt att träffa henne igen, o mamma o pappa med förstås - det finns alltid ett litet tomrum när de är borta <3

så igår spenderade jag dagen på paradiset o när daniel slutade jobbet bjöds vi på tacos, smarrigt som tusan
sen åkte vi hem o kollade på det nya svenska landslaget - jag kan bara säga äntligen, nu känns det som vi är på jakt igen... med möjligheter!! ;D bra kul

mamma, pappa o malin kom hit idag så då gick vi ner till elsas o åt lite lunch
sen följde jag med dem till fagersta o så var vi in på synsam o prova lite nya glajjer
så nu har jag med mig 4 par hem - förhoppningsvis ska jag kunna bestämma mig för ett par till på måndag/tisdag :)
sen åkte vi hem o spelade lite yatzy - ett himla underhållande spel faktiskt, synd att man inte spelar det fortfarande
jag o daniel lär nog införskaffa oss ett ;)
jag vann med 401 poäng, det kändes bra! haha

nu har daniel åkt på träning så jag ska väl ta itu med lite plock här hemma tror jag
i morgon är det fredag - så himla skönt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0