Ny termin - Ny design

2010-08-30 @ 12:37:28


jag har precis ätit lite lunch o sitter nu o väntar på att min sista högskoletermin ska starta

kl 13 drar den igång o 16.30 är den över

då ska jag låna svärföräldrarnas bil o åka till arena :)

 

har varit trött på min bloggs utseende ett bra tag nu, men det tar tid att fixa iordning en ny design även om man kanske inte tror det

är typ tusen olika koder som ska ändras, typsnitt, avstånd, färger, placering osv. det är ett enda virrvarr - tro mig!

men nu har jag gjort en liten förändring i allafall, som får duga

förstår inte varför klockan i menyn försvann men det orkar jag inte börja traggla med nu

så det får bli en annan dag

 

nu ska jag ladda för skolstart som sagt

kram på er!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0