Nackspärr

2010-08-03 @ 20:02:58
jodå, det kan ni skriva upp!
har haft så ont i nacken o hela ryggen både igår o idag så jag har vissa stunder knappt vetat vad jag ska ta mig till - har därför spenderat den mesta tiden i sängen
daniel har smörj o masserat o jag har legat på värmekudde i timmar
o nu känns det faktiskt lite bättre, nu kan jag faktiskt titta åt sidan utan att vrida hela kroppen som en mumie
håller tummarna för att det fortsätter att bli bättre för i morgon ska jag o daniel spendera dagen i västerås med lite shopping, god mat o biomys :) <3

igår var vi över en sväng till paradiset för fika o överföring av semesterbilder från alla fem minneskort som blivit övverumplade under dessa två veckor
det resulterade i 902 bilder, exakt!

träffade även massa släktingar till daniel igår kväll
det var flera år sen daniel träffade dom sist o det var så himla trevligt att få träffa dom :)

nu ska jag titta på allsång på skansen o vänta på att hjärtat kommer hem från träningen
tack älskling, för allt du gör för mig <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0