Lycka till hjärtat!

2010-08-21 @ 09:35:01
igår fick jag superduperfina blommor av daniel när han kom hem från jobbet
förstod inte varför han plingade på sin egen dörr, men när jag öppnade förstod jag :)
han verkade bli glad åt presenterna jag hade fixat åt honom också, great ;D
<3

lite ledsamt var det att hjärtat var tvungen att pressa upp till mora igår kväll
men ikväll är han hemma igen - han ska bara springa 1,5 på vasa-stafetten först
jösses, jag hade avlidit för längesen - men inte han inte, så himla duktig :)

så idag ska jag röja hela dagen, det är åtminstone tanken
för i morgon ska vi ta bilder på lägenheten som sen ska ut på blocket :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0