Inte utan min syster

2010-08-16 @ 19:58:37
malin o marcus sitter på planet till cypern as we speak - o jag saknar henne redan
det är jobbigt att säga hejdå till henne, svinjobbigt.



det har gått fort idag, riktigt riktigt fort
tyckte nyss att jag plockade fram frukosten
har hunnit med en hel del idag - bland annat har jag börjat småpilla lite inför skolstarten som är om två veckor, prick!
min allra sista skolstart, herregud - jag fattar fortfarande inte att jag är utexaminerad förskollärare om ett halvår, det är crazy :)

daniel hämtade upp mig i fagersta när han slutade jobbet o så passade vi på att handla lite innan vi åkte hem o lagade mat
efter det drog daniel iväg på träning o jag stack ut o sprang
så här sitter jag nu, nyduschad o klar
skönt!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0