Inspirerad, energisk o glad

2010-08-26 @ 09:48:12
idag ska jag plugga - har hämtat nya böcker o jag tänker göra allt för att förbereda mig på bästa sätt inför skolstarten på måndag
känner mig inspirerad faktiskt, hoppas den känslan håller i sig hela terminen ;P

är så himla glad över träningen, måste bara få säga det
det är så himla kul att få göra nånting o man får så otroligt mycket energi :)
o med tanke på att jag inte kan spela innebandy nå längre pga. mina knän så är jag så glad att jag hittat nåt som inte är lika stor påfrestning för knäna!

i morgon startar helgen o jag har sett fram emot den nu hela veckan
jag o daniel tänker åka till västerås en sväng när
han slutar jobbet, äta gott på gränden o bara njuta av varandras sällskap
på lördag är det höstfest o på söndag blir det mys :)
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0