Förmodligen en av de segaste dagarna ever!

2010-08-24 @ 14:07:15
jösses vilken seg dag!
känns som har jag varit vaken huuuur länge som helst o ändå är klockan bara 14?
känns som den är 17... minst
vädret är toktrist o det känns som man inte kan vara annat än inne, men vad ska man göra inne då?
har pluggat, diskat, plockat undan tvätt, gått ner på byn o handlat, ätit
men ändå går tiden så ofattbart sakta!

fick precis ett samtal från synsam, mina nya glajjer har kommit så jag får väl passa på att hämta dom imorgon kanske? :D

var underbart att träffa malin o marcus igår, de kom upp en sväng efter fångarna på fortet
så bruna o fina så, längtar till man får se alla bilderna ;D <3

ikväll drar jag äntligen igång, då placerar jag mina fötter på arena o ger järnet!
ska bli så himla kul, ser verkligen fram emot det :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0