En höst att se fram emot - på riktigt!

2010-08-23 @ 12:34:26

nu är det prick en vecka tills allvaret drar igång på riktigt
jag ser faktiskt fram emot det litegrann måste jag säga
ska bli roligt att få komma ut på praktik framförallt
känns som den här hösten inte kommer bli lika lång o trött som höstarna brukar kunna bli
för inte nog med att jag kommer ha sex veckor lång praktik och skriva ett examensarbete i tio veckor
så kommer jag o daniel renovera, kånka, flytta grejer från norberg till beautytown och bli bosatta på vår första riktiga gemensamma adress
jag längtar så otroligt att det är helt omöjligt att beskriva
dessutom ska jag köra massa roliga pass på arena o få utlopp för huuur mycket energi som helst
gud - jag ser verkligen fram emot den här hösten :)
<3


nu sitter malin o marcus på planet hem till sverige igen, ska bli så himla skönt att få hem dem

så jag kan få krama dem lite o höra hur de har haft det där borta i värmen :)

<3

 

måste även passa på att tacka för igår

det var full rulle här då, lägenhetsvisning på dagen o taco-middag med mamma, pappa o svärföräldrarna på davidsbo

extremt trevligt, precis som alltid!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0