Brödbak

2010-08-17 @ 15:06:49
idag överraskar jag allmänheten, men framför allt daniel, med hembakt bröd när han kommer hem från jobbet
fick ett flög i morse där jag kände att jag ville prova baka bröd
så nu har jag gjort det ;P
det gick fort i ugnen så det kan hända att det kanske blev en gnutta bränt nånstans, men är det första försöket så är det ;D hahaha
får se hur det smakar

ska snart börja förbereda maten också, hjärtat slutar ju om en timme :) wihoo!

fick sms i natt om att malin o marcus var framme på cypern i allafall, skönt att höra
svårt att koppla av annars
det var tydligen 30 grader där kl 00.30 så jag förmodar att dom har det varmt o gött idag ;)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0