Bästa 8-månaderspresenten

2010-08-20 @ 08:25:46

jag är alldeles för uppspelt för att kunna sova så därför har jag redan varit vaken i en timme
men det gör mig inte ett skvatt - för jag är så himla lycklig
inte nog med att jag o daniel firar åtta helt underbara månader idag, runt 23-tiden igår blev det klart att den är våran! lägenheten som vi båda föll så pladask för är vår - det är helt galet! jag bara ler hela tiden, det är helt ofattbart
vi kan knappt vänta tills vi får flytta in :) wihooooo!


igår hade jag en trevlig dag med mamma - vi åkte till västerås o besökte ikea bland annat

hittade även ett par skor o blev sååå nöjd

ofta finns det ju inga skor i min storlek så jag blir alltid lika besviken

mina vinterskor har storlek 34 - men hur lätt var det att hitta dom tror ni?

igår hittade jag åtminstone ett par 35:or så jag slog till direkt ;D

 

ska åka över till beautytown en sväng idag också, sen ska jag o älsklingen fira :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är lägenheten?

2010-08-20 @ 09:32:43
Postat av: Tess

Sv: Anna, lägenheten ligger på Svedjevägen :)

2010-08-21 @ 09:36:05
Postat av: Sigbjornjohanna

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-10-12 @ 08:36:52
URL: http://sigbjornjohanna.blogstie.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0