Tors torsdag

2010-04-08 @ 08:49:08
känns som jag har varit vaken länge nu, men jag kunde bannemig inte sova i morse
exalteringen ni vet ;P

hjärtat är på jobbet o jag försöker fixa det sista packet, skrapa ihop en skiva o göra lite annat smått o gott
ska ta o kila iväg till ica sen när de öppnar, sen ska jag diska, äta, åka över till bibblan med böcker, duscha o fixa till mig rent allmänt
igår var jag lite sugen på att ta o träna lite nu på dagen, men det känns som det enbart kommer bli stressigt
o eftersom stressen o jag inte är världens bästa vänner så skippar jag det o koncentrerar mig på allt annat istället :)

slank av en slump in på ett gammalt inlägg här i bloggen:

"Andra perioden: Vi börjar lika bra som vi spelade i första och efter 2.09 får Therese Hellblad bollen på mittlinjen avancerar några meter när hon får en motståndare som stöter ut mot henne kroppsfintar hon inåt och motståndaren stack (tror hon skulle köpa korv ) inåt och Tess utåt serverade en pass till syster Malin Hellblad som drog till direkt och bollen satt otagbart i nättaket 1-0 till oss."

jag kan inte hjälpa att jag småler
jag kan heller inte hjälpa att jag såna gånger saknar innebandyn extra mycket

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0