Tillbaka till verkligheten

2010-04-06 @ 10:14:04

back to buisness som man brukar säga
påsken är över - då är ledigheten också det tyvärr
tillbaka till vardagar fyllda av plugg

gick upp kl 7 i morse, för ja - jag tänker inte ge mig, jag ska fortsätta hålla i tills skolan är över
disciplin!
åt frukost o har sen setat o läst om hur barn utvecklar sitt språk
har tagit en paus nu o ska snart skriva ihop en liten lista o kila ner till ica
innan jag sen sätter mig o läser om barns första skola

mer plugg än så blir det nog inte idag, skulle ha kollat på föreläsning också
men tydligen så är det nå fel på skolans hemsida så det får förhoppningsvis bli imorgon istället

igår var det lugna puckar här på kornetten, vi städade lite o sådär... o så kollade vi på sommaren med göran
sen var det dags för hjärtat att möta goifen på fagge, de vann med 1-0 o älsklingen var hur bra som helst :)
var roligt att titta på lite fotboll igen, roligt också att mamma ville följa med o att lars-e också kom dit
roligt var det även att träffa robbelibobb igen, himla längesen... men han var sig lik minsann, great! :)

längtar förövrigt som en tok till torsdag, för då åker vi minsann till nyköping för att heja på lill-killen o resten av västmanlänningarna i innebandy - SM :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0