Tack tack tack!

2010-04-19 @ 07:52:48
helgen var helt makalös - precis som jag förutspådde!
eftersom älsklingen jobbade eftermiddag förra veckan så var han ju ledig i fredags, vilket gjorde att vår helg kändes extra lång :)
vi åkte till beautytown strax innan tolv, eller ja - jag åkte, daniel sprang! o sen började vi förbereda all mat inför kvällen
middag o helbra fredagkväll med hjärtat, mamma o pappa o svärföräldrarna
jöte var också där, oinbjuden men hjärtligt välkommen ;P hahahaha
så himla himla överbra - både kvällen o sällskapet
vi kom i säng kl 2

jag o daniel sov kvar på paradiset o mös med god frukost tillsammans med mamma o pappa
innan vi tog en promenad
kom tillbaka lagom till SM-finalerna i innebandy o det var så otroligt kul att moas rönnby fick vinna :) grattis moa!

grillpremiär blev det också, lagom till den sista perioden i herrarnas final skulle börja
grillat är alltid godast, det är bara så :)
efter maten, innebandyn o några fler vändor uno så var klockan 20 o jag o älsklingen styrde hem mot norberg igen
gigantiskt mysig lördag vill jag lova
<3


igår var det dessvärre inte så himla peppat, mådde som ett smärre avdankat påskris ungefär
sprängande huvudvärk, kallsvettningar o en kropp som enbart var seg o trött
så jag spenderade i princip hela gårdagen under en filt i soffan
daniel var iväg o spelade match i avesta på kvällen, de vann med 6-0 o jag är så himla lycklig över att det går så bra för dom.. längtar till serien börjar :)

idag är det ny vecka o än så länge känns det som att jag mår bra idag
har precis ätit frukost så nu ska jag börja förbereda lite inför seminariet som börjar kl 9

godmorgon

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0